Известие

Collapse
No announcement yet.

Премахване на маркучите за картерните газове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
    Я да се включа и аз ....


    ---------- Post added at 09:30 ---------- Previous post was at 09:27 ----------

    Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
    ...
    Това клапанче се затваря щом колата заработи. Ако стои отворено оборотите на празен ход ти играят....
    Я пак... помисли, кога е отворено и кога затворено

    П.П. Точно ти пък да апострофираш колегата dobromirski е ... уекинко смешно
    Last edited by fade; d.m.y г., 09:36.
    Have A Nice Day
    o/_______\o
    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
    []=о===о=[]

    Comment


    • #17
      Всеки мотор духа в картера. Дори и чисто новия. Картерната вентилация служи за следните неща:

      1. За да не смесва изгорели газове пропуснати към картера с маслото за да не влошават неговото състояние.

      2. За да се избегне свръх високо налягане в картера.

      3. За ода твежда за доизгаряне от екологична гледна точка с цел опазване на околната среда.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
        Тези картерни газове влизат СЛЕД дебитомера и ако са %-тно голямо количество, не само увличат със себе си и масло, но объркват и аритметиката на ECU-то за сместа. Защо обаче като толкова пречат, са ги турили там ?
        Мда, не знам доколко това е причината за клатенето на празния ход ако да речем от високи обороти изключите от скорост и спрете, като тогава по мое мнение се получават малко по големи разлики в налягането на системата колектори, и може би на екуто му трябва време да ги оправи......или нещо от сорта.....
        Така или иначе плащам дан на екологията по други начини, така че бих си позволил това "кощунство".....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Плащането няма да премахне вредните емисии.

          Аз бих модифицирал системата, но да речем с маслен уловител.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Плащането няма да премахне вредните емисии.
            Под "плащам" имам впредвид правя.......
            Ойл кечъра е по подходящ за V6 двигателите, където даже си имат нещо такова, с тоя тип колектори мисля че не е особенно практично......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение


              ---------- Post added at 09:30 ---------- Previous post was at 09:27 ----------



              Я пак... помисли, кога е отворено и кога затворено

              П.П. Точно ти пък да апострофираш колегата dobromirski е ... уекинко смешно
              Като е напразен ход е затворено - проверено!!!

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                Като е напразен ход е затворено - проверено!!!
                Грешка. Опитай отново.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Грешка. Опитай отново.
                  Няма, ти опитай

                  Comment


                  • #24
                    Ох, пак обърнахте всичко на пишкомерене.
                    Писна ми от вас.
                    Ако видя подобни изцепки още веднъж направо банирам всички наред.
                    Сериозен съм.
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #25
                      ФЕРАРИСТ , единственото от което се притеснявам е , че двигателят ще рукне кат лейка от всякъде .
                      В това число и семерингите , а ще е много неприятно да прокапе от маховика.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                        ФЕРАРИСТ , единственото от което се притеснявам е , че двигателят ще рукне кат лейка от всякъде .
                        В това число и семерингите , а ще е много неприятно да прокапе от маховика.
                        Ам чи те не са затапени и двата изхода на картерните пари.
                        Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                        Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                          ФЕРАРИСТ , единственото от което се притеснявам е , че двигателят ще рукне кат лейка от всякъде .
                          В това число и семерингите , а ще е много неприятно да прокапе от маховика.
                          И каква е логиката да прокапе - нищо не е затапено както каза колегата по горе, не виждам разлика дали тия газове ще влизат пак в колекторите или в атмосферата, за това дали ще прокапе.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #28
                            Разликата е там, че както беше казал някой колега по-горе мотора ги дърпа с вакум, а така си излизат от налягане което се създава в картера, но не би било тревожно все пак.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              А защо е необходим маркуча преди дросела?
                              146 1.6TS CF1 '98

                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщение
                                А защо е необходим маркуча преди дросела?
                                Щот така са го измислили талянците.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X